MAILAK
Ezaugarriak
|
1.MAILA
|
2. MAILA
|
3.MAILA
|
Dokumentua
|
OCD: Oinarrizko curriculum diseinua.
|
IKP: Ikastetxeko proiektu kurrikularra
|
Gelako programazioa (unitate didaktikoak)
|
Definizioa
|
Marko orokorra da non preskripzio eta orientazio multzo bat formulatzen den hezkuntza eskolarraren asmo eta estrategia egokienei buruz.
|
Ikastetxe zehatz baten baldintzatzaileak, kontutan hartuta, Oinarrizko Curriculuma materializatzeko hartzen diren erabakiak.
|
Heziketa ziklo bakoitzean dauden alorretako Unitate didaktikoen multzoa, hauek ordenatuta eta sekuentzializatuta azaltzen direlarik.
|
Izaera
|
Gidatzailea eta preskriptiboa
(Derrigorrezkoa)
|
Zentro konkretu batentzat orokorra eta gidatzailea.
(Ez da derrigorrezkoa)
|
Didaktiko antolatzailea: talde jakin batean irakaskuntza-ikaskuntza prozesuaren planifikatzailea.
|
Arduraduna
Egilea
|
Gobernua, hezkuntza administrazioa
|
Irakasle eta zuzendari taldea. Edukien irakaskuntza koherentzia eta progresio egoki bat bermatzeko.
|
Irakasle taldea: ziklo edo maila jakin bateko irakasleak.
|
Baldintzatzaileak
|
Legeak: hezkuntza sistemaren ordenamendu lege eta erkidetakoa.
|
OCD, ikastetxeko errealitatea.
|
Ikasgelako programazioa. Bakoitzaren ezagutza
|
Edukia
|
Helburu eta konpetentziak. Zer? Nola? Zertarako? Noiz? Zergatik?
|
Zer? Nola? Zertarako? Noiz? Zergatik?
Baina zehatzagoak
|
er? Nola? Zertarako? Noiz? Zergatik?
Ebaluatu eta ikasi
|
Adibidea
|
4.MAILA
|
BEK: Banakako egokitzapen Kurrikularra.
|
Hezkuntza behar bereziak azaltzen
dituen ikasleriarentzat, ohiko
curriculumean burututako banakako egokitzapena. Aniztasunari erantzuna emateko aparteko neurria litzateke .
|
D Didaktiko-antolatzailea. Aniztasunari emandako trataera.
|
Gela konkretu baten irakasle tutorea eta espezialistak.
|
Ikasgelako programazioa. Bakoitzaren ezagutza. Unitate didaktikoa.
|
Esanguratsuak
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario