jueves, 16 de mayo de 2019

ebaluazioa

1.-Berdina da ebaluazioa eta kalifikazioa?
Kalifikatzea eta ebaluatzea ez da berdina, kalifikazioa zenbaki baten bitartez azaltzen da eta ebaluazioa ez du zertan. Kalifikatzera behartzen gaituzte.
     1.1.-Noiz ebaluatu dezakegu?
            Hasieran (diagnostikoa)
            Bitartekoa
            Egunaren bukaeran (bategarria).
      1.2- Zer?
            Normatiboa, taldearen errendimendua ebaluatzea.
            Kriteriala,
      1.3 Nola?
             Kuantitatiboa : zenbakia. oso ongi eta ongi ere
             Kualitatiboa: Hitzekin egitea.
      1.4 Nork?
             Autoebaluazioa
             Koebaluazioa
             Eteroebaluazioa
      1.5.- Nolakoa?
            Feedback-ak laguntzen badigu ikasketa prozesuan.
            Ebaluazio formatiboa edo hezigarria
            Autentikoa: momentuan ekintza batean. (Katedral bat sortzean)
            Integratua:  momentu errealean gure  feedback.a ematea.

NOLA BIDERATU?
Erraminta batzuk ditugu horrretarako.

KUANTITATIBO
    - Kontrol zerrenda: Bai, ez, a veces.
    - Estimazio eskala: ezenbakidunak, grafikoak, hitzezkoak(batzutan,inoiz ez)
KUALITATIBO
    - Galdera zerrenda; Azterketa bat adibidez. Umeekin galdetzen duguna saioaren hasieran(ez formala)
    - Behaketarako gidoia: irizpide batzuk jarri eta barruan ume batek zer dakien jartzen da.
    - Erribrikak: gauza zehatzak ebakuatzen duen ebaluazio instrumentua. Aspektu kualitatiboa eta                kuantitatiboa erabiltzen ditu.


           


No hay comentarios:

Publicar un comentario