1.-Berdina da ebaluazioa eta kalifikazioa?
Kalifikatzea eta ebaluatzea ez da berdina, kalifikazioa zenbaki baten bitartez azaltzen da eta ebaluazioa ez du zertan. Kalifikatzera behartzen gaituzte.
1.1.-Noiz ebaluatu dezakegu?
Hasieran (diagnostikoa)
Bitartekoa
Egunaren bukaeran (bategarria).
1.2- Zer?
Normatiboa, taldearen errendimendua ebaluatzea.
Kriteriala,
1.3 Nola?
Kuantitatiboa : zenbakia. oso ongi eta ongi ere
Kualitatiboa: Hitzekin egitea.
1.4 Nork?
Autoebaluazioa
Koebaluazioa
Eteroebaluazioa
1.5.- Nolakoa?
Feedback-ak laguntzen badigu ikasketa prozesuan.
Ebaluazio formatiboa edo hezigarria
Autentikoa: momentuan ekintza batean. (Katedral bat sortzean)
Integratua: momentu errealean gure feedback.a ematea.
NOLA BIDERATU?
Erraminta batzuk ditugu horrretarako.
KUANTITATIBO
- Kontrol zerrenda: Bai, ez, a veces.
- Estimazio eskala: ezenbakidunak, grafikoak, hitzezkoak(batzutan,inoiz ez)
KUALITATIBO
- Galdera zerrenda; Azterketa bat adibidez. Umeekin galdetzen duguna saioaren hasieran(ez formala)
- Behaketarako gidoia: irizpide batzuk jarri eta barruan ume batek zer dakien jartzen da.
- Erribrikak: gauza zehatzak ebakuatzen duen ebaluazio instrumentua. Aspektu kualitatiboa eta kuantitatiboa erabiltzen ditu.
No hay comentarios:
Publicar un comentario